wtorek, 21 czerwca 2011

Walentynka?

Za oknem piękna pogoda, wczoraj była zabawa z okazji pożegnania klasy VI, nie ma już nauki, jutro zakończenie roku szkolnego ( nawet dwa) i wreszcie upragnione wakacje!!! No a ja, zamiast robić scrapy ze zdjęciami z ubiegłych wakacji, czy albumy to wzięłam się za zrobienie WALENTYNKI!! Jeszcze chyba nigdy nie widziałam, żeby ktoś robił kartki walentynkowe z takim wyprzedzeniem:):) No ale przynajmniej jestem zadowolona z efektu końcowego:):):)
Napis z bliska...
Dziękuję za odwiedzinki:)
Pozdrawiam

P.S. Nie wiem czy widać na zdjęciach, ale wokół obrazka z jeżykami ponaklejane są malutkie koraliki:)

9 komentarzy:

  1. super karteczka :) koraliki widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ;)Przynajmniej w walentynki będziesz miała mniej do zrobienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, te jeżyki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak tworzenie podczas natchnienia :) kartka sliczna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Walentynkowa świetna ... taka karteczka na wiele okazji się może przydać przecież:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nad koralikami to musiałaś sie nieźle napracować:) świetna karteczka!:)....masz fajne tło na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry sposób zrobić kartki z wyprzedzeniem, ja mam nieraz problem z czasem, bo nie mogę zdążyć np. przed Bożym Narodzeniem. muszę o tym pomyśleć :)
    a Twoje są świetne!!

    OdpowiedzUsuń