czwartek, 16 czerwca 2011

Kwiatowa kula:)

Jak długo mnie tu nie było...! No ale to nie znaczy, że cały czas leniuchowałam:) Robiłam wiele prac:) No w sumie to zaczęłam. Prawie wszystko leży w kącie i czeka na przypływ weny:) Jednak znajdzie się kilka rzeczy, które udało mi się skończyć:) Na przykład kwiatowa kula, zrobiona z białych karteczek, które wykorzystuję też do notesów. JEDEN PŁATEK KAŻDEGO KWIATKA ROBIONY JEST Z KARTECZKI O WYMIARACH 8,4 cm na 8,4 cm (mierzyłam, hihi)! No więc trochę ich poszło, bo każdy kwiatek ma 6 płatków, a w całej kuli jest 12 kwiatów:) gotowe kwiaty skleiłam ze sobą i posypałam niebieskim brokatem.
I jeszcze informacja!!! Rita organizuje letnią wymiankę:)
Pozdrawiam:)

4 komentarze:

  1. kula piękna...teraz tylko na tasiemke i można powiesić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kula. Oj Anulka cierpliwa jesteś do składania tych karteczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ;) Podziwiam Cię za cierpliwość...mi do zrobienia takiej kuli na pewno by jej nie wystarczyło...;D

    OdpowiedzUsuń