piątek, 22 kwietnia 2011

Urodzinowo i świątecznie:)

Mama miała wczoraj urodziny! No a jakby to było gdybym nie zrobiła dla niej jakiejś kartki?! Tylko, że akurat wczoraj wena twórcza mnie opuściła!! No więc poszukałam w internecie inspiracji! Znalazłam cudowną karteczkę i postanowiłam zrobić podobną! Jednak nie pamiętam kto jest jej autorką! Szukałam i szukałam, ale nie mogę znaleźć tego bloga!!!! No więc przepraszam. No a moja kartucha wygląda tak...
I jeszcze jedna karteczka wielkanocna, którą zrobiłam już jakiś czas temu:)
Pozdrawiam Was świątecznie:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne! Chciałabym tak umieć, ale niestety do tego nie mam talentu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!;) Jak ja bym chciała kiedyś dostać na urodziny coś tak pięknego;);*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne kartochy!!!:):):) Ta dla Mamusi cudna!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anulko, Tobie i Twoim bliskim życzę Zdrowych, Spokojnych, Radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki :) Szczególnie ta z misiaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamie wszystkiego dobrego z okazji urodzin i pozazdrościć córci - pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń