czwartek, 11 listopada 2010

Różowo mi:)

Z własnego doświadczenia wiem, że małe dziewczynki kochają wszystko co jest różowe! Jak chodziłam do przedszkola, to uważałam, że jak coś jest koloru różowego, to jest dla dziewczynek, a jak innego koloru, to dla chłopaków:) Robiąc komplecik, który pokażę dzisiaj, myślała, że będzie dla kogoś młodszego ode mnie. Jednak szybko zmieniałam zdanie, bo nie przychodziło mi do głowy komu młodszemu. Kartka i notesik prawdopodobnie powędrują do koleżanki. Jeszcze chciała dodać, że jeżeli ktoś nie przepada za różem, to lepiej żeby nie oglądał moich dzisiejszych prac:) Na kartce Tilda z żabką, a może to ropucha? Hmmm... nie wiem. Jest moja tapetka, ale niestety to oja ostatnia robótka z jej wykorzystaniem, skończyła się!
Do kompletu zrobiłam jeszcze notesik! Też różowy:) Kwiatuchy są błyszczące i tak mi światło padło, że ich dobrze nie widać, ale są takie jak przy karteczce:)
Pozdrawiam i dziękuję tym, którzy życzyli mi powodzenia:) Nie było chyba najgorzej.

9 komentarzy:

  1. Prześliczne:))
    Serdecznie dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:)Ciepło na serduchu:)
    Uściski posyłam i buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rózowe prace ...pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę..

    OdpowiedzUsuń
  3. `nie no kurcze, ty masz prawdziwy talent dziewczyno !!.
    zacznij je sprzedawac w internecie !!. ;DD
    dzięki za oddanie głosu w ankiecie ;]]
    no wiedziała gdzie, ale ona jakas strasznie zamulona jest xdd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anuś super!!! Kartka świetna! Notesik przeuroczy!!!!!! Noooo nieźle szalejesz super:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu kolor to rzecz gustu na pewno znajdą się tacy którym się spodoba:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowy - tak masz rację ulubiony kolor dziewczynek - komplecik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ladny blog :) zapraszam do mnie :)
    Follow me :)***

    OdpowiedzUsuń
  8. `dzieki ;]]
    nie moge doczekać się, kiedy dodasz swoja nowa pracę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy komplecik:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń