piątek, 12 listopada 2010

Prosto, tanio i szybko!

Dzisiaj kolejna karteczka z Arinką! Zrobiłam ją jeszcze wczoraj, ale mi się już posta nie chciało pisać. Kartkę pokaże, ale niestety wyląduje w koszu! Nawet nie chodzi o to, że mi się nie podoba, jak pomalowałam Arinkę, ale o to, że w środku w każdym z czterech rogów przybiłam stempelki z Biedronki. Nie zwróciłam jednak uwagi, że z jednej strony blok jest normalny, a z drugiej śliski. Odbite stempelki odbiły się na drugiej stronie i wtedy wszystkie osiem się rozmazały. Zaczęłam więc kombinować. W miejscu grzie miała być wierszyk przykleiłam pomarańczową kartkę, a na drugiej stronie nakleiłam pomarańczowe rogi. Wygląda to jak komputer! Od środka zdjęcia nie robiłam, ale z wierzchu wygląda tak.
Dziś zrobiłam jeszcze notes na kuchenne zapiski. Można przyczepić do lodówki, bo są magnesy. Nie no w sumie to nie można. Próbowałam, ale cały czas spadało. Jeszcze pomyśle jak to naprawić. Okładka jest prosta. Zrobiona w 10 minut. Oto ona:)
Miłego popołudnia!

4 komentarze:

  1. `ale super !!.
    kartka i notes jak zwykle superowe !!.
    zrób mi taki notesik na urodziny ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne;)
    Ciepło pozdrawiam i dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu oraz udział w moim świątecznym candy.Życzę powodzenia w losowaniu:).Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. `mozesz pytać się o co chcesz ;]]
    14 ;]]

    OdpowiedzUsuń
  4. Anula super i kartka!!! I notesiczek:*

    OdpowiedzUsuń